Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, October 13, 2013

Selamat Hari Lahir En P.A

Assalamualaikum semua...hari ni bertarikh 13 Oktober 2013..Cantik juga tarikh nie kan.Actually hari ini hari lahir En P.A.Alhamdulillah panjang umur En P.A aku nie.Maaf ye En P.A tak ada sambutan besday untuk awak sebab saya tak suka nak sambut.hehehe Boleh macam tu???

Aku buntu sebenarnya nak bagi hadiah apa kat kaum Adam ni.Selalu kalau besday abah aku bagi baju je tak pun 1 set ngan belt.Tapi bila pikir En P.A ni macam dah banyak baju so keputusan untuk beli baju tu aku batalkan.Before This kami ada pergi kedai jam then dia macam berkenan dengan 1 jenis jam tu.Aku pun suka jam tu.Tapi sebab dia dah ada jam atau dalam erti kata lain dia bukan lah seorang yang obses jam macam aku.So niat nak beli jam pun aku batalkan.

One day tu masa keluar dinner En P.A ni dok ngadu lah wallet dia dah rosak,so terus datang idea why not kalau  bagi dia wallet.Ok juga kan.Hari-hari dia akan guna wallet tu.Kalau jam dia guna time outing je.So aku dah decide nak belikan dia wallet nie.Habis cerita.

Ingatkan nak beli hadiah lelaki ni senang rupenya payah juga kan.Habis satu jusco tu aku pusing dok cari hadiah dia.And finally dapat juga apa yang aku cari.Alhamdulillah..Kepada En P.A guna wallet tu elok2 ye..special for you.B4 this tak pernah langsung beli wallet lelaki..

Selamat Hari Lahir Yang ke 2... Semoga Awak panjang umur dan dimurahkan rezeki.Di berikan kesihatan yang sempurna.Menjadi anak yang soleh dan Berjaya mencapai apa yang dihajati Insya Allah


Wallet + Kura-kura + Love Note


Jam Idaman En P.A

*Agaknya kalau aku bagi dia hadiah papan skate board atau pun barang skate mesti dia ajak kawin terus kan...kahkahkah...After married i hadiahkan you papan playwood..boleh??? 

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link