Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, September 14, 2012

Dia Minat Adik

Assalamualaikum semua..berjumpa kembali dengan CFSB...alhamdulillah..cuaca hari ini di senawang sangat indah dan nyaman belaka..mukadimah untuk hari jumaat ari nie..

Korang percaya dengan benda mistik tak??kadang-kadang memang seseorang itu tak akan percaya..bagi dia benda tu macam karut dan mengarut..ye ke??ntah lah...tapi dalam al-quran pun ada mengatakan perkara ghaib memang wujud..so memang kena percaya cume jangan taksub sangat..

Ok berbalik pada tajuk di atas...klu dulu CFSB sendiri yang mengalami pengalaman yang boleh dikatakan agak mencabar juga..klik sini tapi kali ni adik CFSB pula yang kena..bru je sekejap tadi dia call CFSB mengadu yang dia kena kacau dengan benda tu kt asrama...CFSB tanya dah berapa kali dia kena so dia kata baru sekali..

CFSB kata lah yang benda ni x ada apa2 pun maybe dia nk kenal..so CFSB pesan kt adik jaga kebersihan asrama...jangan kotor2..jangan tido lewat2...yang penting jangan gelak x serupa perempuan..kang nant dia igt geng dia pula..so adik paham..n dia ikot



Ayat Pendinding Diri CFSB

1.Surah An-Nas
2.Surah Al-Falaq
3.Surah Al-Ikhlas
4.Ayatul Qursi
5.Surah Al-Fatihah

Baca kesemua ayat ini di setiap 4 penjuru badan (Depan,Belakang,Kanan,Kiri) Masa buat kite pusing kan badan mengadap kiblat seelok-eloknye.

Semasa membaca Ayatul-Qursi ketika ingin tido hembus ketangan dan sapukan keseluruh badan agar mendapat tidur yang lena tanpa gangguan

Untuk memagar rumah baca lah ayat-ayat suci di atas di setiap penjuru rumah dan hembuskan dengan perlahan...kadar nk baca brapa kali tak kesah..tp selalu CFSB baca 3 kali...insya-Allah..

Actually benda ni mak,abah,along n ustazah yang ajar CFSB..so just combine kan semua untuk senang menjadi amalan..dan insya Allah..tiada gangguan..walaupun hanya sedikit tapi sekurang-kurangnya kita berusaha untuk mencari yang terbaik dalam hidup kita kan...Harap apa yang CFSB kongsikan kat korang semua..korang suke..n hope adik CFSB tak kna kacau lagi...cian budak kecik tu




No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link