Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, July 19, 2012

Mengidam???

Assalamualaikum...ari ni aku x thu apa kna ngan aku...aku rse aku mengidam gile nk makn bnda ni..pdahal hari isnin lepas aku dh mkn bnda ni..tp aku tetap nk juga makn bnda ni ari ni...siap ckp ngan kwn aku yg aku btol2 ngidam nk mkn bnda ni...dia geleng kepala tgk aku mcm org meroyan...

so balik clas kol 4.30 tdi aku terus pecut motor aku g destinasi yg aku tuju..pergh smpi2 nsb baik x ader org..so que aku cpt lah jga...bila tgk kt rack bnda tu ada..aku apa lgi dh berbunga2 lah..so very the excited siot..yelah pas ni dh pose..sure aku mls nk g beli bnda ni..that y aku g ari nie..sanggup tu beb.hahahha

korang nk tahu ke apa yg aku ngidamkan sgt tu????jom tgk jom

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v


pai apple je pun..hahahaha

see..smpi dua beb aku beli..n aku mkn sorg2...memg terlerai lah segala apa yg aku idamkan sejak pukul 3.00 p.m tdi..hahaha...dlu aku beli bnda ni just mkn tepung dia je..la ni aku dh pndai mkn inti dia..sejak bila aku giler bnda ni pun aku x thu..tp klu g mcd bnda ni memg aku akn beli...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link