Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, June 3, 2012

Blind Date..hahaha

Assalamualaikum...hye all..miss you a lot..poyo kan aku nie...ok lah smlm bersamaan ngan hari sabtu  2 june 2012...aku g blind date..sengal lah ko..tu pun nk citer..hahaha aku x kire..aku nk story gak..ader aku kesah.. xader lah blind date sgt...just jumpe ngan org yg aku nk knal that it..sebagai kwn aku rse bnda ni normal je kan

destinasi yg dituju x ader lah jauh mana...cume g cs n tgk wayang..citer men in black 3...actually aku memg dh lme nk tgk citer ni tp sbb x ader kwn yg nak di ajak..so aku stay kt umah jelah..tp tetibe ader yg sudi nk tman aku..apa lgi pulun jelah...aku pun memg dh tension nk study...pent exam..so aku bntai g tgk wayang puas2

memandangkan hari tu hari pertama pertemuan kami..rsnye lbh byak senyap dri berbual..just tgk wayang n pusing2 stu Cs yg boring itu...mcm x ader function kan.hahha..aku ajak dia mkn tp aku x mkn lah bukan sbb aku x ader duit org apa tp sbb msa tu aku kna ulser (mata ikan) sbb tu aku x nk mkn

dia memg nk mkn..tp segan nk mkn sorg2...heheh sian dia..x pasal2 kna berlapar..xpe2 nnt sy blanje kamu lgi.. so bila dh puas berjalan sakan di tempat yg amat memboringkan tu kami pun balik..dia balik destinasi dia..aku plak balik destinasi aku..

kenapa aku pilih CS..knapa aku x pilih jusco atau pun KSL..first sbb klu nk g CS dri umah aku senang dpt bus second klu aku g jusco aku rse jauh dri destinasi umah dia n aku tkt kantoi..kantoi ngan spa??hahaha adalah.. dasar scandalism btol...truk btol ko ni farah..makin parah dh nie..

ok lah..x ader yg best mana pun..just citer aku kuar ngan someone yg aku rse aku selesa dia jdi kwn aku..sempoi...agak2 ader x second blind date??hahah ntah lah..aku x tau...apa pun ko memg best lah..ko lelaki pertama bt aku BUAT keje giler setelah 2 stgah tahun aku x bt keje segiler ini..thanks awk


bukti ticket pembelian dri beliau

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link