Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, January 4, 2012

Angry Bird Snow Cap

Assalamualaikum bt you all semua...hope shat2 belaka ok..mcm mana life di thun bru??ok x??? mst best kan di smping azam2 yg bru di create..

since adik aku dh habis spm ni dia dgn bangganye mencari keje n dh dpt pun...siap dh dpt first salary lgi.. jeles giler aku ngan dia...asl aku minx keje x dpt2...erg..its ok never mind..duk umah pun dpt duit juga..kire ok lah tu kan..lepas tok bt topup n byr bill broadband..

mgu lepas dia ader sibuk2 ckp ngan aku nk belikan ank buah kami snow cap..aku tnye comel x..dri dia citer memg comel..n 2 hari lps tu dia bwa bnda tu blek..pergh aku memg teruja...pttnye hadiah tu tok ank buah kami tp aku plak yg lebh2...


comel x??aku teruja sgt yg wrna kuning tu

esknye bila ank buah kami dtg aku dok acu lah snow cap ni ats kepala dia..hahahah pergh memg gelak besar aku..kepala dia kecik..so bila pkai terkelup..(tutup habis kepala..dgn mata2 skali)...so aku decide aku amik je snow cap tu..tp some times ader gak budak kecik tu main..ok je..

*entry bosan x tau nk citer apa

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link