Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, October 16, 2011

Pemergian Parents ke tanah suci

Assalamualaikum...10/11/2011 tarikh bersejarah bt aku sekeluarga...mak dan abah fly ke tanah suci mekah alhamdulillah..akhirnye termakbul juga hajat mereka berdua...serius sedih je time pg tu tp masing2 bt muka slumber.aku ngan adik-bradik antr mak ngan abah g air-port kt senai..x jauh pun..kami bertolak dri rumah kol 6.30 pg than tibe kt senai dlm kol 7 lbh..g pun dua keta je...

sblum mak ngan abah masuk balai berlepas tu kami ramai2 duk makan break fast ngan mak n abah...time tu memg happy sgt..tp aku perasan mak x makan pun..yang aku tau dia tgk sume ank dia..aku sedih time tu tp bt2 happy jer..

time dh nk masuk balai berlepas tu kami stay stu family kt 1 tmpt ni..salam2 n peluk2 cium..serius x yah citer lah pasal nangis2 ni..memg banjir habis...yg aku tau yg x nangis cume ank buah aku..biasa lh budak kecik lagi..abg2, aku,adik n kakak ipar x yah citer lah..pling truk nangis sure lh adik aku..dh memg dia jer duk umah bertiga ngan mak n abah..tu yg rse sedih tu..aku sedih gak tp dh biasa berpisah so x rse sgt

mlm tu dlm kol 11 mlm abah col aku dri madinah..pergh time tu rse mcm nk nangis ader menjerit pun ader.. serius rindu giler...abah tye ngah bt apa..time kt malaysia kol brapa..npe x tdo..dpt bual2 jap je ngan abah almaklumlah kan mahal dri sne nk col malaysia..so x per...aku memahami

esok genap seminggu mak ngan abah g sne...bila duk sorg2 teringat kt depa memg air mata ni mengalir jer..makin sush nk berhenti adalah..ntah lah rse rindu sgt..klu dlu time depa kt malaysia dpt gak lepas rindu col depa kt jhr..la ni x leh nk bt apa..just tgk jelah gambar depa

mak,abah ana ngan adik-bradik sume akan sentiasa mendoakan mak dan abah..semoga mak dan abah dapat tunaikan haji dengan sempurna dan di berikan kesihatan yang sempurna



anak manje mak n abah (adik n ude)




kami sekeluarga termasuk mak ude (kakak mak)

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link