Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, September 21, 2011

Tabiat aku sebelum masuk tdo

Assalamualaikum...ari ni aku nk kongsi skit apa yg aku akn bt sebelum aku msuk tdo...someperson akn ckp "alamak poyo seh minah ni...benda tu pun nk citer kt org"..ok..aku memg suke citer hal aku kt org...mana lh tau ader yg sme fiil ngan aku kan...lantak ar..janji hdup aku bahagia

Tabiat baik aku sebelum tdo
1-cuci muka
2-gosok gigi
3-amik air sembahyang
4-sikat rambut

Tabiat pelik aku sebelum tdo
1-pakai minyak wangi
2-sembur bilek ngan minyak wangi
3-akn pastikan tempat tdo aku tu wangi

Tabiat x baik sebelum tdo
1-memekak nyanyi2
2-slalu lupa nk bace doa tdo
3-suke berangan nk kawen ngan ank raje (ok aku tpu)
4-Suke mandi mlm2

x kesah lah mcm mana pun tabiat seseorg tu sebelum nk tdo...setiap org ader cara mereka yg tersendiri.Macam aku juga terlalu obses ngan perfume smpai nk tdo pun still nk ader bau perfume..depand person lh org kata...janji keadaan kite tu sentiasa bersih.

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link