Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, September 21, 2011

Silent Reader..

Assalamualaikum...kenapa tajuk ari ni silent reader???sbb aku aderlah salah seorang yg sering menjadi silent reader...kekdg best jdi silent reader ni sbb kite akan dpt banyak input dri blogger lain

kenapa aku jdi silent reader??
1-sbb aku suke tgk cara org olah ayat semasa mencoret
2-sbb aku suke idea org tu
3-sbb aku bukan sorg pengkritik
4-sbb aku ader pendapat aku sndiri
5-sbb aku yakin setiap blogger ader hak dia sndiri nk coret mcm mana

bagi aku x kesah lah org tu silent reader atau apa skalipun janji dia bukan nk plagiarism coretan org tu...klu nk amik idea aku rse x slh kot...cume setiap olahan tu mst yg terhsil dri idea korang sndiri

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link