Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, September 2, 2011

Raye Ke aku???

Assalamualaikum semua...wah sgt lme blog ini telah di tinggalkan oleh tuannye....kesian ko kan..hye all..mcm mana raya korang semua???mesti best kan....dpt duit rye lgi x???aku???hehehe still dpt lagi even x byak pun tp time org hulur duit rye tu rse mcm segan sgt..yelah dh besar2 pun still dpt lgi...thanks kpada yg sudi bg tu...

entry kali ni nk cerita pasal kehidupanku time raye...raye ke aku???raye lah juga walau untuk 2 hari..raye pertama menjelajah kota tinggi g umah pakcik...raye ke dua menjelajah batu pahat trun umah nenek..raye ker tiga???hanya di rumah berdepan ngan laptop mengadap coding C++ yg kebanyakannya aku dh lupa...serius demm tgal brapa hari je lgi nk blek ipoh...program aku x siap lagi...ada spa2 nk tlg???

bg tau raye thun ni x best langsung..n bt pertama kali nye aku x amik gmbr langsung time rye ni..why???mood raye telah tiada...bleh ke mcm tu..boleh ker...kenapa mood rye x ader

1-BFF aku nk flight g jerman 6 ari bulan ni..so sad
2-Asgment melambak2 mcm gunung everest
3-Sbb aku rse nafsu raye aku makin menurun kot
4-Setiap apa yg aku mkn muntah blek..demm
5-Sbb aku memg x suke raye..<---ada ke mcm tu

ok serius tipu sume tu kecuali no 1,2,4...yg lain tu percaya dlm 20% jer ok...ok selamat hari raya aku ucapkan kt semua...semoga kali ini memberi makna pda korang

p/s->im going tu miss you a lot ady...kamoo dh nk flight...im so sad...take care your self...jgn lupa blek malaysia terus masuk minang tau..<---ok itu tipu belaka...jgn percaya

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link