Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, July 23, 2011

puasa pun belum dan pkir raye...

Assalamualaikum..kali ni nk citer pasal aku ngan kakak ipar aku...since aku dh jauh ngan family ni hp dan fb jelah perhubungan antara kami...cerita dia mcm ni...satu ari tu aku ader lh post something kt fb..tetibe si kakak mencelah...dia rse mcm x best sbb ni lah first time aku x berkumpul 1 family tok smbut awl ramadhan..biasanya bg tahun yg lepas2 kami akn kumpul 1 family...tp thun ni koata mcm x cukup sbb aku x ader (yg penting x dgr aku membebel)..so dia ckp lah dia sedih...aku bila org dh start citer sedih2 apa lgi meleleh lah air mata ni.. ank manje lah katakan...skit2 nk nangis...adik aku yg form 5 tu pun x kuat nangis mcm aku...


ok citer pye citer akk boleh plak buka citer pasal mlm raya..see!!!!lom puasa dh pkir rye...perempuan memg mcm tu hek...shopping is the first thing yg akn mereka pkir bila dh nk dekat2 hari kegembiraan mcm ni??hahhaha lumrahlah kan..aku pun giler shopping gak tp x lh obses sgt...biasa2 jer...pling lme shopping aku leh tahan pun cume 2 jam...lepas 2 jam memg aku out..sbb pnt n boring (utg husband aku dpt aku yg x giler shopping)hahhaha perasan lbh


so my kakak plan nk ajk melepak di mlm raya nnt aku memg setuju lah awl2 lgi cume x pasti tuanku n pemaisuri benarkan atau x...biasalah kan mlm rye mst byak bnda nk bt..tp rsnye bnda simple je kot sbb ptg rye tu aku dh kemas2 sume...so mlm rye leh enjoy ngan abg ngan kakak tujuan utama (nak pow diaorg sbb aku still study lgi so leh pow hahahhaha)yg penting tujuan aku ialah nk happy sme my bucuk si aqil tu...rindu beb ngan dia...dh lah x dpt jmpe..so bila jmpe sure nk manje2 sepuas2nye...aqil tgu aunty balik tau..nnt kite main bunga api sme2...hahahhaha


ok lah aku dh merepek giler2 ni...apa pun puasa mst diutamakan dlu...raya tu sampingan jer...sbb habis rye aku exam..so x leh happy mana pun..happy skit2 jer...tahun ni psiapan pun biasa jer...sbb mak ngan abah x suke membazir...ank2 pun sume dh besar so masing2 yg kena hulur kat parents bukan parents hulur kt anak2 except aku dan adik sbb study lgi..hahaha..n x lupa kna book ticket awl2 sbb tkt ticket habis..klu habis memg kna beraya kt ipoh lah jawabnye...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link