Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, July 22, 2011

HAti Ini TErcuit Lagi..

Assalamualaikum semua....tiada apa yang dapat di coretkan untk hari ini melainkan luahan kata dri dasar hati yang telah menusuk sanubari...perkenalanku dgnnya bukanlah suatu msa yg agak panjang...boleh dikatakan hanya berkenalan dalam 1 bulan..iaitu suatu jangka masa yang amat singkt tp mengapa hati ini sering menginginkan kehadirannya...


tika malam menjelma lagi sering aku impikan kehadiranmu...biar mereka mengatakan aku bodoh kerana menunggu mu tp aku tetap setia menunggu kerana janjiku padamu...aku penh bertekad utk tidak menerima org2 seperti kamo tp mengapa hati ni tercuit lagi???adakah memg engkau telah di takdirkan utkku??klu begitu kehendaknya aku redha kerana aku mulai syg padamu...


ketahuilah oleh mu bahawa aku inginkan dikau disisiku sebagai peneman ku tidak kire waktu dan masa kerana hanya dikau telah menggoyahkan kembali hatiku...walaupun antara kite tidak mengenali dengan lebih telus tapi keikhlasan mu membuatku menerima diri mu...tp mengapa engkau selalu membt ku tercari2??


adakah kerana engkau ingin mengujiku???jika ia katakan ia...jika tidak katakan tidak..apa pun keputusanmu aku terima dengan rela hati...hanya engkau yang mengetahui

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link