Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, July 31, 2011

Adik VS Kakak

Assalamualaikum semua..entry hari ni nk citer pasal ketidakpuashatian seorang kakak kepada adiknya...apakah??

masa tgah hari duk sibuk2 iron baju kurung sy dpt kol dari seseorg...siapakah???rupenya adik yg tercinta col tp yg pelik kenapa bukan no hp abah yang naik tp no area melaka 019-6******...mulanya igt spa tetbe bila dgr suara adik terus sergah dia

adik : dah beli ticket balik raye ke belum??
saya : belum lagi..maybe igt nk beli mgu ni..
adik : balik pg brapa hari bulan??
saya : 25 mlm gerak dri ipoh..so 26 subuh smpi
adik : cuti smpi bila??adik nk g beli ticket ni tok blek perak
saya : cuti smpi 5 ari bln jer..so beli ticket 4 ari bulan
adik : ok..nk seat single ker double??
saya : of course single...i dont like seat with anybody else
adik : poyo..blagak lbih...hahaha..k bye
saya : bye...bombet (pglan sy pda adik)

tu je perbualan kami..adik just tye nk blek ipoh semula bila sbb dia nk g belikan ticket tkt ticket habis..so sy ok jelah..tp terfikir sejenk..budak ni pkai no hp spa??pkai hp bru ker???musyhkil plak hati ni..so hntr plk sms kt si bombet tu

saya =>adk ko pkai ni spa ni??mcm pelik jer...
adik =>no aku lah...aku dh pkai hp skung
saya =>wah!!!sjak bila??spa beli..hp apa??
adik =>bru je bli TADI..abh blikan..c5
saya =>sempena apa??besday ko ke or sbb dpt no 1 dlm exam lgi
adik =>hehehe smpena aku dpt no1
saya =>ok tahniah

see...baru beli tdi..lokasi pembelian plaza angsana...tetibe rse sgt jeles...abah!!!kakak nk juga...ok stop it ana..ko bru je dpt laptop n camera baru..x kan nk minx lgi..cukup2 lah tu..bg peluang kt org lain plak..actually adik memg x guna hp pun sejak form 4.along tarik balik hp sbb dia study main2..so klu nk dptkan hp semula dua thun berturut2 (form 4-5) kna dptkan no 1 time exam...skung dia dh form5..so apa yg dia janji memg dia dh buktikan...congrate to you adik..apa pun klu bleh sy memg x nk bgi dia pkai hp sbb spm x lma je lgi..tkt dia khayal..hope kali ni dgn ader hp dia akn bt lbh baik lgi...


nokia C5 yg adik dpt dri abah


nokia N95 yg sy guna pemberian dri angah

renungan =>perlu ke sy jeles dengan adik???mcm x perlukan..sbb dia tetap adik sy...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link