Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, May 20, 2011

Hari Mengemas

Assalamualaikum semua...
ari nie terlebih rajin skit....ntah apa yg x kena ngan aku pun aku x tau...yg aku tau ari ni aku rajin semacam kemas bilek... bukan selama ni x rajin..tp slalu kemas mcm biasa.. Cuma ari up skit sapu n mop mcm biasa + kemas almari...asingkan shirt ngan baju kurung... hohoho memg terbaik lah...slama ni pas angkt dri ampaian trus jer msuk dlm almari tp ari ni bongkar blek sume n bt label...apa ke jadah aku ari ni...buang tebiat ko hahahha smbil2 mengemas tu terjumpe satu note book... so belek pye belek ader some note yg bt aku gelak sorg2 apa dia??? note msa sem 1 amik dip dlu ->tarikh ponteng cls n reason knapa x nk g..
hohohoho hempeh btol...siap take note tu knapa x nk g cls...alasn sbb otak x ader dlm cls...memg ar sbb otak kt dlm kpala...adoyai... actually msa tu ngan gaduh ngan ex-couple so sbb kami ni 1 cls then bt prancangan bdh x nk msuk cls n lari g umah makcik..hahaha hamek ko berpeluh2 dia cri aku...apa pun sume tu dh jdi kngan... by gone be by gone

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link