Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, April 6, 2011

kenangan form 5

dikala malam yang dingin..aku bersendirian bertemankan angin malam..di tepi tingkap di dlm asrama aku terkenang msa aku form 5 dlu2...zaman yang paling indah bg aku..kenapa???sbb aku lh senior hahahaha senior yang sgt nakal msa kt skolah..apa yg aku bt smpi nakal sgt???mcm biasa ar wlpun aku perempuan aku pnah jga cabut cls mcm student2 lelaki tu..x tau ar klu gurlz lain x pnh bt..tp  NOR FARHANAH memg pnh bt keje sengal tu..alasan dia snang jer...memandangkan aku ni pgang jwtan pnting dlm persatuan pusat sumber..so alasan aku bg pda cikgu2 adalah "cikgu suh kemas library"hahaha pdhal dlm library aku bantai tgk tv..yg paling best...asl aku cabut mst time sejarah..asl time sejarah mst aku cabut kenapa sejarah???sbb aku x suke sejarah...sorry PN MUGANESWARY...sy memg sgt nakal wktu itu hehehe...tp alhamdulillah...SPM paper tu aku x failed...cls aku pling minat ader 3..English,sains,IT
kenapa aku mint cls tu...sbb ketiga2 subjek tu aku jdi anak emas...yeke...perasan siot...hahaha actually sbb cikgu tok tiga2 subjek tu sgt sporting wlpun mereka aderlah guru disiplin,guru pgawas dan p.kanan 1 tgk guru2 tu mcm seriau kan...pdahal mereka sgt best...memg hapenning...lbh2 lgi waktu sains...sbb  guru sains aku p.kanan 1...so memg jarang msuk cls...sbb tu aku suke sbjek tu..apa pun latihan dia aku ttp
bt...n setiap kali exam paper tu..aku kena make sure markah sentiasa power...lgi dua subjek tu maybe sbb cikgu tu rapat ngan aku so sbb tu aku suke subjek tu..apa pun sume bnda tu dh lame berlaku..bila igt balik rse mcm nk gelak jer...apa pun....nakal2 aku..hormat pda guru tetap no 1..wlpun mereka mrah tau maki hamun pda kite skalipun...ilmu x akan berkat tanpa restu mereka..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link