Lets nuffnang

Pengikut..

Wednesday, April 27, 2011

Guilt 2

aku ari ni ( 24 APRIL 2011)aku kuar lepak ngan kwn skolah kt bowling...4 org perempuan..hehehe memg best...tp sblum tu aku ader ajak someone ni dok lepak ngan aku skali...siapakah dia...en f 2..hahhha brapa rmai seh en f aku...serius ni yg lagi sorg..ok aku ajak en f ni joint bowling skali...n dia ajak kwn dia skali supaya x bosan...yang aku tau en f ni memg sgt pemalu...sebb leh di katakan hanya 10-20 patah perkataan jer aku berbual ngan dia..mcm best kan kuar tp x bcakap...bt hal masing2..aku plak boleh bantai main bowling x igt dunia...smpi 3 games...giler..
en f dan kn dia tu dok tgk jer lah...adoyai...aku ajak dia x nk..then dia ckp nk g mkn....sy tau awk bosan...
pas main bowling aku karaoke plak...dia pun sme...tp blek lain...oh mangai...selamat...hehhee tp yg bt aku rse bslh ngan dia sebb


1->x layan dia berbual...
2->aku bt hal aku sndiri
3->aku bt mcm dia kuar ngan aku sia2 jer
4->aku tgalkan dia mcm tu
5->aku turs x msg dia


aku kejam ker???ntah lah...serius aku memg nk sgt jumpe dia...tp dia pun mcm x ader topic...so aku syap jer lah...x kan aku plak nk lebih2..kang dia igt aku ni mesra alam sgt...apa pun kpada en f 2 sy minx maaf sbb bt awk mcm tu...bukan niat pun nk bt mcm tu cume cre awk bt sy segan sgt...im so sorry about that

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link