Lets nuffnang

Pengikut..

Sunday, April 17, 2011

Cinta...

apakah itu cinta???entah lah aku x pasti apa itu cinta...tp bg perspektif dri diri aku sendiri cinta itu adalah salah satu cra kite meluahkan perasaan syg kite pada seseorg..x kire lah sme ader ngan lisan atau perbuatan...mcm aku,aku tgk msa..kdg2 aku luah secara lisan...kdg2 aku luah secara perbuatan...but bg mereka yg pnh couple ngan aku tau mcm mana aku luahkan bnda tu..n serius aku katakan aku bukan seorg yg romantik...sbb klu time jalan2 pun siyes aku kte aku sgt rimas klu org tu pegang tangan aku...kpda yg spa2 pnh nmpk aku dating dlu tu sume rekaan semata2....maaf yer kwn2...hanye dia yg suke suasana romantik...tp NOR FARHANAH a.k.a FARAH ni bukan seorg yg romantik...hahaha...apa pun cinta tu subjektif jer...yg pling pnting keikhlasan kite syg n cinta pda org tu...back to main point...kt sni aku just nk ckp lepas aku putus tunang ngan "ZAIMIE NAZARIEF a.k.a ARE-BEAR" aku memg dh x nk terime sesiapa lagi...setakat kwn2 boleh ar...couple invsble lah bak kte omputih...hahaha..kngan byak mengajar aku untuk lebh berhati2...apa pun sesiapa yg nk kwn aku terima dgn hati yang terbuka cume untuk lebh serius aku x tau bila aku akan gerakkan hati aku untuk syg,cinta n kasih pada org itu...syg mungkin ader tp cinta dan kasih tu jauh kot...hope pas ni dpt yg btol2 terakhir...cian pn sham n en mus kempunan nk menantu lelaki...asik dpt menantu perempuan jer...ops dh merepek...C.I.N.T.A.adakah engkau akan datang pda hati ku??insya allah dia akn dtg setelah engkau jumpe yg sebenar2nye untuk hidup dan mati kau...siapakah dia??? dia aderlah seorg yg telah meminjamkan enkau tulang rusuknye untuk kehidupan kau selama ini..dimanakah aku akan berjumpe dengan dia??? bila engkau betol2 sudah bersedia menjadi hak mutlaknye..engkau akan berjumpe pemilik tulang itu


notajari : hanya luahan hati semata2 x ader kena mengena dgn yg hdup atau yg mati..terima kasih

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link