Lets nuffnang

Pengikut..

Monday, March 28, 2011

TeTibe Air Mata Mengalir dengan Deras

mlm tdi my kakak angkat tetibe msg kt me...hehhee dh lme
x amik tau khabar dia...sgt rindu...then aku minx email dia
cz nk add kt fb n ym...so time add tu jalan2 jap kt fb
x lame dia accept..so aku mcm biasa ar suke sibuk2 nk tgk
gmbr2 dia...n apa yg aku jmper btol2 bt aku mcm nk melalak
apa yg aku jmper...gmbr arwah mak ngan along...wa............
bru tgk album aku dh nangis giler2 apa lgi tgk gmbr..siyes memg
x leh nk bendung air mata nie...sgt rindu kt diaorg..dh lme x kucup tgan 
dia berdua...msih terasa tgan mereka myuapkan ku makan...ya allah
aku sebagai anak angkat dia x sgup nk hadpi sume ni apa tah lagi
anak arwah sndiri...memg aku sedih sgt time tgk album tu...
klu aku kt umah sure dh melalak2 tp sbb dlm dorm kna cover
apa pun aku kna kuat...hope arwah mak ngan along di tempatkan
bersama org2 yag soleh dan solehah..AL-FATIHAH...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link