Lets nuffnang

Pengikut..

Monday, February 28, 2011

Rasa macam dah kalah

apa yg aku kalah??aku kalah ngan perasaan aku sendiri
kenapa aku ckp mcm tu??sbb aku dh mula syg dia
tp entah lah maybe dia bukan untuk aku...ya allah
tabahkan hati hambamu ini...aku kalah lagi
dlam pertarunganku...mulanya aku harapkan
dialah untuk ku tp nk bt mcm mna maybe 
dia bukan untuk aku..apa pun aku sntiasa doakan
dia akn bahagia sntiasa..andai dia dtg kembali
untuk mgambil hatinye semula yg pnh dia brikan pdaku dlu
aku akn pulang kan dengan ikhlas hati...x penah aku rse
mcm ni....dia seorg yg sgt berbeza..kenapa aku ckp mcm tu
sbb entah lah...wlpun cranye agak kasar tp dia berjaya
membuatkan aku menitiskan air mata tat kala dri ini di lamar
maybe bg dia hanya mainan berlaka tp bgku dialah insan yg
amat aku tgu selama ini...ya allah...tabahkan hatiku ini...aku x sgup
terime org lain selain dia...andai dia bukan jodoh terbaik buatku...
tlg hilangkan ingatan ku pdanya...jika benar dia untukku
satukan lah hati hambamu ini dlm erti kata
berlandaskan syariatmu...amin....

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link