Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, February 26, 2011

kehangatan berkasih sayang...

wah entry kali ni sgt meyentap perasaan
apa kaitannye hek??hahahaha...
for your info hati sy telah jth syg
pda someone ni...siapakah dia??
biarlah rahsia...apa pun first time dia lamar
terasa syadu sgt sbb slama ni org lamar
aku bantai gelak tp bila dia yg lamar
aku leh nangis sbb terharu..knapa???entah lah.
maybe dia seorg yg sgt special..lain dr yg lain
tp bukan bermakna dia alien...dia ttp manusia mcm biasa
entah lah....hati aku btol2 dh berkenan pda dia
wlpun x knal dia tp first time bercerita trus terpaut
ketahuilah oleh mu wahai temanku yg aku amat
memerlukan dri mu wlpun hya menjadi seorg kawn biasa
kehangatan kasih syg mu membelai jiwa ku
cewah...jwang plak kan..hahahaha....apa pun
dri mu memg amat berbeza...belum prnah aku jmpe
seperti drimu....kata2 mu membuatku khayal sndiri
pujian mu membuat ku tersentuh dan juga perjanjian mu
membuat ku tertunggu2 untuk kehadiran drimu
andai dikau untuk ku aku setia menunggu drimu
andai dikau bukan untuk ku...aku akn sntiasa
mendoakan kbhgiaan drimu wahai sahabat ku
salam mu aku sambut dgan ikhlas hati...
andai suatu ari nanti di takdirkan insan lain
muncul di hatimu...aku sedia untuk berundur
bersama kebahagian dri mu....

2 comments:

  1. singgah :)

    p/s :minat tangkap gambar & kreatif? ada contest untuk anda! :D

    ReplyDelete

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link