Lets nuffnang

Pengikut..

Saturday, December 11, 2010

Buat Pertama Kali...

ye bt pertama kalinye slepas aku kecewa
hati aku berbisik 'dia lah yang paling tepat'
tp ader kah aku yang paling tepat bt dirinya??
aku tau antara aku dn engkau sgt berbeza
mcm langit dengan bumi...terlalu berbeza
tp cara ko layan aku bt aku rase syahdu sgt
wlpun ko hadir hanya sebentar tp kehadiran ko
telah berjaya membuatkan aku berfikir dgn matang
maaf kan aku klu aku menyimpan perasaan pda mu
bukan aku sengaja berbuat seperti itu tp aku
benar-benar merindukan seorg teman yang bernama lelaki
ko hadir di saat aku memerlukan teman yg sejati
teman yang sgup mendengar keluhan ku
teman yang sgup melayan celoteh ku
teman yang sgup berkongsi cerita dgn ku
tp haruskah aku memberitahu pada mu
yang aku amat-amat memerlukanmu
kerana sejak pertama kali aku berkenalan dgn mu
hati ku terasa amat sayu...amat syahdu...
tp teman ku,aku tau antara kite jauh berbeza
perlu kah aku luahkan semua ini padamu??
oh tidak!!aku x sgup..aku x mau ko terslah anggap
secara jujurnye aku dh terpaut pada mu
tp aku x sgup ngan calari perhubungan kite
aku lebih rela hilang cinte dri hilang sahabat
aku harap kau tidak tersalah anggap
maaf kan aku wahai kwan ku

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link