Lets nuffnang

Pengikut..

Friday, November 12, 2010

Berjalan-jalan sambil nk tag..

menjdi silent reader....
wah sgt best sbnrnye...
sory kwn2 bkn nk mencuri
tp suke tgk cre korng curah prasaan
k lah to cik lala
farah nk try tag awk tu


apa benda yang paling penting dlm hdup saya:-
*purse coklat saya*
*jam tangan rantai besi saya*
*bobby putih saya*
*hp buruk saya-sbb nnt abah col tye kt ner*
*duit,kad atm,ic*

benda terakhir yang saya beli guna duit sendiri:-
*perfume tok bilik tidur*
*novel cintan-cintan*

di manakah tempat saya  ingin melangsungkan perkahwinan dan tema:-
*rumah mak saya dan mak mertua saya*
*pahlawan melayu melaka....hahaha*

adakah saya sedang bercinta:-
*tidak..sbb sy suke single*

berapa lama saya akan menyintai kekasih saya:-
*sy hanya cinta dengan hubby sy saja...smpi mati kot*

novel/ buku/ majalah yang terakhir saya beli:-
* AD + IZ*
*andai ko jodohku*

apa nama penuh saya:-
*Nor Farhanah Binti Mustapah*

antara mak dan ayah yang mana saya lebih mesra:-
*dua2 rasanye sbb mereka best*

adakah saya basuh baju sendiri:-
*tidak sbb mak tlg bsuh kan*

bila tarikh lahir saya dan kat mana saya sambut tahun lepas
*18 Ogos 1989*
*smbut dgn bekas kekasih smbil bt BBQ dpn umah*

bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag saya:-
*cute*
*comel*
*nakal*

blogger yang saya nak tag
*sume blogger yang dtg singah kt blog sy*

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link