Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, October 14, 2010

Macam Nak Jadi Pakar Motivasi...

Mutiara Kata Yang AKu dpt Dri Internet...



"Pilihlah seseorang untuk dicintai & cintalah pilihan anda itu"

-Pendapat aku ->memg kite patut mencintainye but how about the person...some time bila aku baca novel memg lah first2 kite tgk mcm kena kawen pakse but the ending diorg bercinta bagai nk rak...kekdg nk percaya gak tp ye lah kn just imagine jer kan...so lebih bek org tu menyintai kite kerana memg dia ikhlas...biasa lah perasaan manusia ni kekdg leh jdi hipokrit juga...mula2 syg org tu pas tu nk kt org len...that the problem...x leh nk setia...so conclusionye...lbh bek cari yang btol2 ikhlas kt kite...just my opinion jer la...sapa nk terima leh terima n sapa nak bangkang aku x kesah cz setiap org ada pendapat masing2 kan...


"Pemimpin yang baik akan memikul kesalahan & tidak mengejar nama"

-Pendapat aku ->Yes  that right im very agree..y???bcoz kekdg diorg nie kejar nama dan pangkat jer lebih... tp keje x bt...sblm tu aku nk minx maaf cx kalu ada sesapa yang terasa..aku just ckp untuk dri aku jer...aku x tujukan pada sapa2 pun...coz aku pernh jdi pemimpin so aku pun ada bt silap juga kan..so minx ampun minx maaf...sesama lah kita mengingati antara satu sama lain...

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link