Lets nuffnang

Pengikut..

Thursday, September 23, 2010

Jemputan kawen....

Since raya Aidilfitri ni dh muncul mula lah sume nk buat rumah terbuka
bukan tu jer kekdg terjoint dgn marhaban skali
anyway memg dh mcm menjadi 1 kemestian bgi rakyat malaysia
x kesah lah janji bahagia...
cume yang aku kompius skit
asl ader raya mest ader org nak kawen...
time cuti skolah pun sama
kekdg 1 hari dekat 5 jemputan
OMG kt mana nk letak nasi minyak tu dlm perut???
what ever!!best ker kawen nie??
hahaha soalan yang aku pun x tau nk jwb mcm mana
so nk tau kena lah akwen dulu...
tp nk kawen ngan sapa hek???
pakwe pun dh lari...
maaf yer nazarief kite dh x ader jodoh lagi
apa pun aku doakan ko bahagia...
alamak dh merepek plak...
ok lah sbnrnye aku nk ucapkan tahniah
kepada mereka2 yang bakal melansungkan perkahwenan
dlm bulan syawal ni...insya allah berkat
yg bukan dlm bulan syawal pun aku ucapkan tahniah gak lah
semoga perkahwinan kalian kekal ke anak cucu
for my best buddies NOR AFIQA ZAILA...
congrate untuk ko..aku tumpang gembira..
for my fwen FATEHA congrate sis...
and for my officer EN Hisham 
congrate bro...i hope you all happiness as well as their spouses

for ika...jgn lupa kan aku kalu dh kawen...dpt kan aku baby yg comel mcm ko..

No comments:

Post a Comment

Let's Nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Link